Rubriky
Business

Stěhování bytů Praha svépomocí anebo s profesionály


Kýla – při zvedání těžkých břemen bez dostatečného tréninku si můžete způsobit kýlu, a to je pěkná patálie. Někdy se musí řešit i operativní cestou. Raději zvažte, zvláště tehdy, máte-li připravené ke stěhování velmi těžké kusy nábytku, spotřebiče či některé stroje a zařízení, zda by nebylo lepší sjednat si pomoc. Specializované firmy, např. stěhování bytů Praha Odnes to mají k dispozici kromě kurtů a rudlů i různé zvedáky, přípravky a pomůcky, s nimiž to jde mnohem snáz než jen holýma rukama.krabice na stěhování věcí.png
Namožené svaly – netrénovaní jedinci se v případě náhlého svalového vypětí ocitají v situaci tzv. tělesného šoku. Organismus na něj reaguje i horečkou a nebývalou únavou.
Chřipka nebo zápal plic – únava z přepracování oslabuje imunitní systém a ten je pak náchylný na různá onemocnění. Stávají se poměrně často případy nachlazení, chřipky a dokonce i lehkého zápalu plic, zejména v chladném období roku. Jestliže ovšem aktivně posilujete a pravidelně se otužujete a považujete stěhování za součást sportovního výkonu, pak si jej samozřejmě nenechte ujít.
Problematické situace – v průběhu stěhovacích procedur může dojít k nepředvídaným situacím. Stěhováci na ně bývají připraveni a hlavně mají k dispozici techniku, případně další zaměstnance, ale nepřipraveným amatérům mohou nastat horké chvilky. Např. při snášení nerozebíratelného nábytku po schodech, kdy dochází síly a skříně pak po schodišti neočekávaně „sjedou“ a mohou se poškodit, nebo poničit omítku v bytovém domě. Stěhovací firmy mají navíc sjednané pro takovéto případy pojištění.kartonová krabicekartonová krabice.jpg
Nepříznivé počasí – profesionálové stěhují za každého počasí. To sice může mít vliv na přenášené věci, ale pokud jsou dobře zabalené, nepřijdou k úhoně. Jisté však je, že takové nakládání a vykládka za hustého sněžení nebo za deště je v případě svépomocné akce poměrně nepříjemnou překážkou. Jestliže najímáte firmu, ta s výkyvy počasí počítá a vy nemusíte nic takového řešit.

Rubriky
Ekonomika

Vyřešte svou svízelnou situaci vstřícným úvěrem bez registru!

Nebankovní hypotéky mají mnoho skvělých výhod. Takže až budete někdy váhat, jakou půjčku si sjednat, nezapomeňte se poohlédnout právě po nebankovním úvěru – je zde hned několik pádných důvodů, proč se vám to vyplatí:

detail mince ve sloupci

Tuto půjčku si můžete sjednat přes internet. Něco takového by se v dnešní době dalo považovat za naprosto automatickou záležitost, ovšem není tomu tak. Žádná banka vám půjčku přes internet nedá, tím spíše, když se jedná o velké částky, třeba na bydlení. V takovém případě si musíte sjednat schůzku s hypotečním specialistou, potom druhou, a třetí, a třeba i další schůzky, takže vám to zabere spoustu času, celý proces se tím výrazně natáhne, a to ještě není jisté, že vám potřebné peníze vůbec někdo dá.

Tak takhle přesně to v nebankovní společnosti nechodí. To jediné, co musíte u tohoto typu úvěru udělat osobně, je podepsat smlouvu. Takže velká výhoda pro vás – všechno, co je třeba, vyřešíte pohodlně přes internet odkudkoli a ušetříte tak svůj čas.

Jak již bylo řečeno, nebankovní společnosti jsou rychlé – takže na potřebné peníze nemusíte zbytečně dlouho čekat, vlastně vůbec ne. Je to naprosto neuvěřitelné, ale můžete je mít doma do týdne od podání žádosti o půjčku. A jistě byste měli vědět i to, že celý proces můžete výrazně urychlit tím, že rovnou uvedete adresu nemovitosti, kterou budete za půjčku ručit.
červené autíčko na euro bankovkách

Právě ručení nemovitostí je naprosto zásadní věc, a ten, kdo má po ruce vhodnou záruku si tím celou věc výrazně usnadní. Ten, kdo žádnou nemovitost nevlastní, musí požádat o pomoc někoho blízkého – kdo bude následně vystupovat v roli spoludlužníka.

A to hlavní nakonec – nebankovní úvěry jsou flexibilní – nemusí jim v cestě stát ani nízká bonita, ani záznam v registru. Takže si snadno vyřídíte i hypotéku bez registru, a to jak v případě, kdy máte malý, ale třeba klidně i větší záznam.

Rubriky
Nakupování

Ergonomická struktura

Podlaha v domácnosti by měla být příjemná nejen na první pohled, ale i na došlap bosou nohou. Je přece jenom příjemnější došlápnout do měkčího, vjemově teplejšího materiálu, než na studenou nebo hrubou podlahu. Podlaha by neměla být příliš tvrdá, ale ani studená. Je důležité ji také svým způsobem dobře zajistit, což může vykonat vhodná akustická a tepelná vrstva. V rodinných domcích se vyplatí pouvažovat i o podlahovém topení, které přirozeně působí velmi komfortně na naše pocity při chůzi bosou nohou. Je zvláštní, že celkový pocit ovlivní i například strukturovaný povrch. Ten nezískáme jen z přírodního dřeva nebo kamene. Takový dekor dokáží v dnešní době doslova vykouzlit i levné vinylové podlahy https://yesinterier.cz/podlahy/vinylove/, které se stávají čím dál tím více žádanější.světlá dekorativní vinylová podlaha

Barva rozhoduje

Možná je lepší se poradit s odborníky, jakou barvu nebo případně dekorativní vzor zvolit. Ono totiž u vinylových podlah není nouze o výběr, ale mnohdy běžný uživatel nedokáže určit vhodný a efektivní výběr. Od podlahy se bude odvíjet další výběr, jako budou dveře, nábytek nebo dekorace. Ač se to nezdá i barva podlahy může přinést úsporu do domácností.
Tmavá barva – působí velmi nadčasově a stylově. Má i svůj efekt a to, že místnost opticky zmenšuje, což je výhoda velkých místností. Je i svým způsobem útulná a vdechne do interiéru takové to správné teplo domova. Vhodnější kombinace bude poté se světlejší, ale ne přímo zářivou verzí nábytku. Nicméně velmi působivě vypadá i s bílou barvou.vinylové podlahy do kluboven, společenských místností
Světla barva – tady není pochyb o opaku prostorového vnímání. Místnost dokáže opticky zvětšit a navíc ještě prosvětlit. Takové světlé barvy působí velice uspořádaně, útulně a čistě. Tady neuděláme chybu s žádnou verzí nábytkové barvy nebo dveří, většinou si bude rozumět se vším, ačkoliv lépe vynikne s tmavším provedením, Příliš světlý nábytek by mohl způsobit až doslova sterilní pocit.
Podlahy se nabízí v dalších možných kombinacích, kdy asi hnědá barva je považována za takový standard našich domovů. Je pravdou, že se hodí téměř všude a navíc si rozumí s každou kombinací barevné škály.

Rubriky
Životní styl

5 tipů na kvalitní spánek

Kvalitní noční spánek je stejně důležitý jako pravidelné cvičení a zdravá strava. Špatný spánek, má negativní účinky na hormony v lidském těle, fyzické výkony a funkci mozku. Nedostatek spánku se projevuje podobně, jako když je člověk opilý, proto jsou unavení řidiči tolik nebezpeční.

Nedostatek kvalitního spánku zvyšuje sklony k přibírání na váze a snižuje obranyschopnost organismu. Dobrý spánek naopak pomáhá při budování svalové hmoty a hubnutí, zlepšení zdraví a zvýšení fyzických výkonů.
deka na posteli

V několika posledních dekádách se postupně kvalita i délka spánku snižuje. Na vině jsou zejména výdobytky moderní doby jako jsou elektronická zařízení, do kterých zíráme před spaním. Modré světlo vyzařované z displejů zpomaluje uvolňování melatoninu (spánkového hormonu) a to způsobuje problémy s usínáním i s kvalitou a schopností dosáhnout hlubokého spánku.

 

1.       Přes den se více vystavujte světlu – tahle rada možná zní kontraproduktivně, avšak lidské tělo má vnitřní hodiny, které se mohou rozladit, pokud trávíme celý den v šeru. Tělu se večer nechce spát, protože nedokáže spolehlivě rozeznat vhodnou chvíli ke spánku. Preferované je pochopitelně přírodní denní světlo, pokud ovšem nemáte možnost se během dne dostat na chvilku ven, stačí alespoň silné žárovky.

 

2.       Večer se nevystavujte modrému světlu – modré světlo vyzařují displeje mobilů, na kterých před spaním kontrolujeme sociální sítě. Toto modré světlo je nicméně špatné pro tvorbu hormonu jménem melatonin, který je zodpovědný za snadné usínání a kvalitní spánek. Naše tělo si myslí, že ještě není večer, a proto je pro nás těžší usnout. Většina mobilů i počítačů proto dnes nabízí speciální režim, kdy se sníží množství emitovaného modrého světla na minimum.

spící žena

3.       Vyhněte se konzumaci kofeinu pozdě odpoledne – že kofein brání spánku je známá věc. Proč to tak ale je, to už moc lidí neví. Nejedná se o žádnou magickou moc, ale o vliv kofeinu na metabolismus člověka. Kofein metabolismus zrychluje, proto se nám může při vyšší dávce kofeinu rozbušit srdce, a proto také brání v poklidném usínání. Představte si, že byste si šli lehnout hned po tom, co jste docvičili. „Rozjetému“ tělu se prostě nechce spát.

 

4.       Choďte spát a vstávejte stále ve stejnou dobu – naše tělo má nastavený biologický rytmus, který se neustále opakuje a má vyhovuje mu pravidelnost. Pro zkvalitnění spánku a snadné usínání je dobré chodit spát a vstávat v alespoň přibližně stejnou dobu. Tělo se potom může i několik hodin předem připravovat na to, že se půjde brzy do postele. Není dobré „dospávat“ o víkendech co jsme nestihli v týdnu. Tím se rytmus rozhodí a v pondělí jsme zase na začátku.

 

5.       Nastavte si v ložnici správnou teplotu – okolní teplota má velký vliv na kvalitu spánku a rychlost usínání. Určitě znáte nekonečné převalování se během horké letní noci. Lidskému tělu vyhovuje během spánku spíše nižší teplota, která pomáhá navozovat ty správné podmínky.